Tuesday, May 19, 2015

Rum kuglice




Sprema se nevrijeme, oblaci su crni, strah u očima prolaznika. Prije godinu dana nas je zadesila velika nesreća zbog vremenskih neprilika, velika poplava. Ovaj današnji dan mi vraća ružna sjećanja, ali kako ne želim da mislim na to, odlučila sam skrenuti na drugu temu.


Nedavno sam pravila ovaj slatkiš,  i sada dijelim recept. Kao i sve druge kuglice, priprema je jednostavna i na osnovu sastojaka možete zamisliti ukus. Ako vam je potrebna ideja za sastojke, možda vas ovi privuku:

  • 200 gr maslaca
  • 200 gr čokolade
  • 100 gr mljevenih oraha
  • 200 gr šećera u prahu
  • 100 gr suvog grožđa
  • 0,5 dl ruma.




  • Suvo grožđe očistiti, isjeckati i potopiti u rum. 
  • Rastopiti čokoladu i pomiješati sa maslacem i šećerom u prahu. Ja sam koristila dio maslaca za topljenje čokolade, a zatim sam tako otopljenu dodala u zdjelu u kojoj su se nalazili maslac, šećer i ostali sastojci.
  • Izmješajte sve sastojke i ovu masu stavite u frižider na 1 sat. Tako piše u maminom receptu, ali ja nisam bila zadovoljna čvrstoćom, pa se moja smjesa hladila 2 sata.
  • Na kraju oblikujte kuglice i ukrasite po želji. Ja sam odlučila napraviti kuglice ne baš pravilnog oblika. Ali to nije važno za ovaj recept. Svi mi imamo neke svoje ideje.




Prijatno....

Milijana


No comments:

Post a Comment